Zamieszczone przez RomanS
czy można naprawić amortyzator koni ?
Zwiń
X
-
czy można naprawić amortyzator koni ?
no właśnie dzisiaj przy przebiegu ok 110 kkm tylni lewy bezczelnie wypluł olej na podłogę w garażu. Czy można go jakoś naprawić, a jeśli to możliwe to gdzie ?
I jeszcze pytanko czy ktoś ma już amortyzatory koni fsd ??- No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk
-
-
Nie
Generalnie konstrukcja jest nie rozbieralna i nie naprawialna - mozna jedynie pokusic sie o dobranie tzw. wkladu amortyzatora (koni ma takie cos) i wsadzic do srodka - obcietej kolumny - do niektorych aut nie wystepuja koni jako kompletna kolumna tylko jako takie wklady ktore bazuja na starym Mcphersonie. zawsze bedzie troche taniej
Szczerze watpie zeby fsd sie szybko rozpowszechnilo (o ile cena jest wciaz na poziomie sprzed roku) - producent obiecuje duzo ale ciekawe czy rzeczywistosc jest rownie rozowa
Druga sprawa to 110kkm na amory to i tak sporo (choc u mnie wytrzymaly 140kkm - i jak sprzedawalem auto to nic nie lalo - nie znam dalszych losow)nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
u mnie to one raczej ciężkie życie miały
zastanawiam się jeszczeczy sobie nie zafundować zestawu 1150 z regulacją
możesz podać tą cene z przed roku tak dlaorientacji bo jutro i tak zadzwonie do nich.- No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk
Komentarz
-
-
Czy w ogóle warto regenerować amortyzatory? Z pewnością tak , ale do samochodów nietypowych. Octavie zaliczaję się raczej do tych typowych, więc nie wydaje mi się aby brać to pod uwagę zwłaszcza, że dostępność tej części zamiennej jest dobra w różnych wariantach klasowych również.
Czy się da zregenerować - owszem tak. Z zakładami, które regenerowały amortyzatory miałem kontakt w latach 90-tych, czy warto w obecnych czasach zajmować się tą działalniością tego nie sprawdzałem. Amortyzator nawet nierozbieralny najzwyczajniej był otwierany-rozcinany z jednej strony. Dorabiane były tulejki, które wkręcało sie w miejsce wycięcia. Wymiana bebechów, oleju, skręcenie w całość, kosmetyka i do klienta. Opis bardzo uproszczony, ale oddaje minimum informacji.
Zamieszczone przez michuno właśnie dzisiaj przy przebiegu ok 110 kkmO I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
O III czarna liftback - reaktywacja
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez michuCo z charakterystyką czy po naprawie( lub założeniu jednej nowej szt) będzie wszystko okO I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
O III czarna liftback - reaktywacja
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez michuCo z charakterystyką czy po naprawie( lub założeniu jednej nowej szt) będzie wszystko ok.nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
podaję orientacyne cenyn koni i czasy oczekiwania może kogoś zainteresuje chociaż i tak wszystkiego mozna się dowiedzieć pod numerem ze strony koni.com.pl wszystko brutto
żółte regulowane p. 652 ................................... od ręki
t. 341 z reg bez ściągania................................... połowa grudnia
t. 287 z reg po zdjęciu.................................. od ręki
FSD cały komplet bez srężyn 2358.................................... czas 3 tygodnie
zestaw 1150 gwint występuje ze sprężynami 3660 ............................3 tygodnie
wymieniam parę.- No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk
Komentarz
-
-
a powiedz mi jak sie reguluje bez sciagania tyl zolte koni w O1 ? - Pozostaja tylko warunki warsztatowenasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
koni żółte na tył występują w dwóch odmianach :shock:
te starsze regulowane po zdjęcięciu z auta ( przez kręcenie tłokiem)
nowsze regulowane bezpośrednio na aucie ( mają oznaczenie 80-2761SPD3 )
tak wynikło z rozmowy telefonicznej.
Koniecznie chciałem je zamówieć tylko termin: połowa grudnia.
pozdrawiam- No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftmichu, No tylko ze tyl ma chyba regulacje u gory amora, a wiec zeby tam sie dostac to trzeba albo kolo odkrecic, albo w warsztacie na kanale od spodu wkladac tam rekenasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
bezduszny
michu, obejrzyj sobie KAYABA AGX....
Można regulować w sporym zakresie bez wyzyty w serwisie
Komplet do O1 około 1500 pln.
Komentarz
Komentarz